Wójt Gminy Sokolniki informuje, że funkcję koordynatora ds. dostępności pełni Bartosz Górka – Kierownik Referatu Oświaty, Spraw Społecznych i Promocji.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z przepisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:

  1. wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez gminę Sokolniki;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez gminę Sokolniki;
  3. monitorowanie budynków użyteczności publicznej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności – Bartosz Górka
Urząd Gminy w Sokolnikach, Referat Oświaty, Spraw Społecznych i Promocji, pokój nr 2
Telefon komórkowy: 504 812 867
Telefon stacjonarny: 62 62 62 225
e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.